Page 17 - esoter.kan.leitoy.23.24
P. 17
Το Υπουργείο Υγείας ορίζει με υγειονομικές διατάξεις τα προϊόντα που μπορούν να διατίθενται
στα Σχολικά Κυλικεία, με στόχο την προστασία και προαγωγή της υγείας των μαθητών/τριών και τη
δημιουργία ενός υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος σε θέματα υγιεινής διατροφής. Ενδεικτικά
κατάλληλα προϊόντα: Φρούτα και λαχανικά εποχής (αποξηραμένα φρούτα, φυσικοί χυμοί, σαλάτες,
φρουτοσαλάτεςκ.λπ.), γαλακτοκομικά (γάλα, γιαούρτι, τυριά κ.λπ.),αρτοσκευάσματα (κουλούρι,
φρυγανιές, μουστοκούλουρα, μπάρες δημητριακών, σταφιδόψωμο κ.λπ.).
Συνεργασία με άλλους φορείς
Το Σχολείο στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και κοινωνικής του λειτουργίας συνεργάζεται με
κοινωνικούς, πολιτιστικούς και επιστημονικούς τοπικούς φορείς π.χ. ΟΚΑΝΑ, Κέντρο Στήριξης
Παιδιού και Οικογένειας Σαπών, Ψυχοκοινωνική Υπηρεσία του Δήμου κτλ. Σκοπός είναι η προαγωγή
παιδαγωγικών, κοινωνικών και πολιτιστικών αξιών, αλλά και η δυνατότητα παροχής οποιασδήποτε
βοήθειας σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας (μαθητές/τριες, γονείς, εκπαιδευτικούς) σε επίπεδο
ψυχοκοινωνικό και εκπαιδευτικό. Οι παραπάνω δράσεις σε κάθε περίπτωση σέβονται την αρχή
προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Διανομή στους μαθητές/τριες κερασμάτων
Σύμφωνα με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/Διδασκουσών, επιτρέπεται η διανομή
κερασμάτων στους μαθητές/τριες είτε στο πλαίσιο ονομαστικής γιορτής, είτε από τον Σύλλογο Γονέων
και Κηδεμόνων, είτε στο πλαίσιο εορταστικών εκδηλώσεων στο Σχολείο, με τη σύμφωνη γνώμη των
γονέων και κηδεμόνων, την οποία έχουν δηλώσει εγγράφως με Υπεύθυνη Δήλωσή τους στην αρχή της
χρονιάς.
Άρθρο 4. Επικοινωνία και Συνεργασία Γονέων/Κηδεμόνων-Σχολείου
Ι. Σημασία της επικοινωνίας και της συνεργασίας Σχολείου-οικογένειας
Πολύ σημαντική παράμετρος της συνολικής λειτουργίας του Σχολείου και του κλίματος που
δημιουργείται είναι η επικοινωνία και η εποικοδομητική συνεργασία με τους γονείς/ κηδεμόνες των
μαθητών/τριών και με τον Σύλλογό Γονέων και Κηδεμόνων. Η εμπιστοσύνη του παιδιού στο
σχολείο ενισχύεται από τη θετική στάση των γονέων/κηδεμόνων προς το Σχολείο και τον/την
εκπαιδευτικό.
Για οποιοδήποτε αίτημα τους οι γονείς/κηδεμόνες απευθύνονται στον/στην εκπαιδευτικό της
τάξης. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει κοινά αποδεκτή λύση ή συνεννόηση, απευθύνονται στη
Διευθύντρια του Σχολείου.
ΙI. Διαδικασίες ενημέρωσης και επικοινωνίας Σχολείου και γονέων/κηδεμόνων
Οι συναντήσεις για ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων με τους/τις εκπαιδευτικούς
προγραμματίζονται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/Διδασκουσών:
o Στην αρχή του διδακτικού έτους, όπου λαμβάνει χώρα ενημέρωση για ζητήματα που
αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου.
o Μια φορά τουλάχιστον το μήνα σε προκαθορισμένη από τον/την εκπαιδευτικό του
τμήματος ημέρα και ώρα, για θέματα που αφορούν στην αγωγή και πρόοδο των
μαθητών/τριών.
o Κάθε φορά που ο /η εκπαιδευτικός κρίνει αναγκαία μια έκτακτη συνάντηση
17