Page 10 - esoter.kan.leitoy.23.24
P. 10

αυτό το πλαίσιο οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να απευθύνονται στους/στις εκπαιδευτικούς για το πώς
           μπορούν  να  υποστηρίξουν  καλύτερα  τα  παιδιά  τους  στο  σπίτι,  ώστε  να  επιτυγχάνεται  κοινή
           προσέγγιση που μεγιστοποιεί τα μαθησιακά αποτελέσματα.




           V. Σχολικές γιορτές και εκδηλώσεις

                 Σε  ό,τι  αφορά  τις  σχολικές  εκδηλώσεις  και  τη  διάχυση  των  επιτευγμάτων  του  σχολείου  στην
           τοπική κοινωνία, το Σχολείο οργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων/δραστηριοτήτων, που στόχο έχουν τη
           σύνδεση  σχολικής  και  κοινωνικής  ζωής,  τον  εμπλουτισμό  των  υπαρχουσών  γνώσεων  των
           μαθητών/τριών, την απόκτηση δεξιοτήτων ζωής και την ευαισθητοποίησή τους σε κοινωνικά θέματα. Ο
           Σύλλογος  Διδασκόντων/Διδασκουσών  υποστηρίζει  την  ανάπτυξη  και  την  αξιοποίηση  της  σχέσης
           σχολείου-τοπικής  κοινωνίας  μέσα  από  τη  δημιουργία  ευκαιριών  για  τη  συμμετοχή  της  τοπικής
           κοινωνίας  στη  ζωή  του  Σχολείου  και  για  συμμετοχή  του  Σχολείου  στη  ζωή  της  τοπικής  κοινωνίας.
           Συνυπολογίζοντας τον καθορισμό των προτεραιοτήτων του Σχολείου μαζί με όσα προβλέπονται από το
           κεντρικά σχεδιασμένο  Αναλυτικό Πρόγραμμα, τις ανάγκες των γονέων και των φορέων της τοπικής
           κοινωνίας,  ο  Σύλλογος  Διδασκόντων/Διδασκουσών  ενδιαφέρεται  για  την  κοινωνική  αποδοχή  και
           αναγνώριση του έργου του Σχολείου στην τοπική κοινωνία και επιθυμεί να συμβάλλει με κάθε δυνατό
           τρόπο στην καλλιέργεια της αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, αποφασίστηκε από
           τον Σύλλογο Διδασκόντων/Διδασκουσών να πραγματοποιηθούν μια σειρά από εκδηλώσεις αθλητικού
           και  πολιτιστικού  περιεχομένου  με  αφορμή  τις  εθνικές  επετείους,  αλλά  και  στο  τέλος  του  σχολικού
           έτους με θεατρικά δρώμενα, παραδοσιακούς χορούς, τραγούδια χορωδίας και αθλοπαιδιές.



           VI.  Συμπεριφορά – Δικαιώματα - Υποχρεώσεις

                 Το  Σχολείο  αποτελεί  μια  κοινότητα.  Για  την  αρμονική  συνύπαρξη  των  μελών  της  είναι
           απαραίτητη  η  απαρέγκλιτη  τήρηση  από  όλους  τους  εμπλεκόμενους,  εκπαιδευτικούς,  Διεύθυνση,
           μαθητές/τριες, γονείς και κηδεμόνες, των κανόνων που έχουν θεσπιστεί από κοινού. Όλα τα μέλη της
           σχολικής κοινότητας έχουν δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις. Συγκεκριμένα:

            Η Διευθύντρια


                Συμβάλλει      στη     δημιουργία     κλίματος      δημοκρατικής      συμπεριφοράς      των
                 διδασκόντων/διδασκουσών και των μαθητών/τριών και είναι υπεύθυνη, σε συνεργασία με τους
                 διδάσκοντες/ουσες, για την τήρηση της πειθαρχίας.

                Ενημερώνει τον Σύλλογο των Διδασκόντων/Διδασκουσών για την εκπαιδευτική νομοθεσία, τις
                 εγκυκλίους και τις αποφάσεις που αφορούν τη λειτουργία του Σχολείου και την εφαρμογή των
                 προγραμμάτων εκπαίδευσης.

                Λαμβάνει μέριμνα για την εξασφάλιση παιδαγωγικών μέσων και εργαλείων, την καλή χρήση
                 τους  στη  σχολική  τάξη,  τη  λειτουργικότητα  και  την  αντικατάστασή  τους,  σε  περίπτωση
                 φθοράς.

                Είναι  υπεύθυνη,    μαζί  με  τους  /τις  εκπαιδευτικούς,  για  την  καθαριότητα  και  αισθητική  των
                 χώρων  του  διδακτηρίου,  καθώς  και  για  την  προστασία  της  υγείας  και  ασφάλειας  των
                 μαθητών/τριών.


                Απευθύνει στους/στις διδάσκοντες/διδάσκουσες, όταν είναι απαραίτητο, συστάσεις με πνεύμα
                 συναδελφικής αλληλεγγύης.


                                                                                                             10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15