"Δάσος & Πυρκαγιά"/Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ημέρα Ανάρτησης: 04/04/2022 Συνεργασία με το τμήμα Ε2 [ ΕΔΩ ] |
3 Δεκεμβρίου 2021: Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία Ημέρα ανάρτησης:13/12/2021 Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, τα δύο Τμήματα Ένταξης του σχολείου οργάνωσαν και υλοποίησαν μια σειρά από δράσεις. Υπεύθυνες των δράσεων αυτών ήταν οι εκπαιδευτικοί των Τμημάτων Ένταξης του Πειραματικού Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Σαπών, Δερτούζου Φωτεινή και Χριστοδούλου Χρύσω. Στις δράσεις επίσης συμμετείχαν οι ασκούμενες φοιτήτριες του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Δ.Π.Θ.Περιεχόμενο δράσεων 📍 1. Προβολή ppt και video σχετικών με την παγκόσμια ημέρα αναπηρίας και το ρόλο που συμβάλλουν τα Τμήματα Ένταξης μέσα στο Δημοτικό Σχολείο. Πρόκειται για παρουσίαση εννοιών σχετικών με την αναπηρία, τα είδη και τις κατηγοριοποιήσεις της, τα κύρια χαρακτηριστικά ορισμένων αναπηριών, αλλά τα επιτεύγματα ατόμων με αναπηρία (Έγινε προσαρμογή ανάλογα με την ηλικία των μαθητών) 📍 2. Παρουσίαση ολιγόλεπτων βίντεο σχετικών με αναπηρίες (και πάλι επιλογή ανάλογα με την ηλικία των μαθητών). 📍 3. Βιωματικά εργαστήρια. 📍 1ος Σταθμός: Αναπηρίες Όρασης 📍 2ος Σταθμός: Αναπηρίες ακοής. 📍 3ος Σταθμός: Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία 📍 4ος Σταθμός: Αυτισμός – Νοητική Αναπηρία – Μαθησιακές δυσκολίες 📍 5ος Σταθμός: «Το δέντρο όλων των ανθρώπων»: «Όλοι οι άνθρωποι είναι στολίδια…» Φυλλάδιο Τέλος στους μαθητές μοιράστηκε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο για τις διαθέσιμες δομές υποστήριξης και εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή/και μαθησιακές δυσκολίες στην ευρύτερη περιοχή των Σαπών. Το φυλλάδιο αυτό ετοιμάστηκε από τις ασκούμενες φοιτήτριες του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας. Γ. Πραγματοποίηση δράσεων. Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν από την Δευτέρα 06/12/2021 έως και την Τετάρτη 08/12/2021. Η διάρκεια του προγράμματος ήταν δύο διδακτικές ώρες. Τα τμήματα διαδοχικά υλοποίησαν το πρόγραμμα με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Οι εκπαιδευτικοί των Τμημάτων Ένταξης: • Φωτεινή Δερτούζου • Χρύσα Χριστοδούλου |