Α' ΒΡΑΒΕΙΟ ανάμεσα σε 130 άλλες συμμετοχές!


Το αναμνηστικό της βράβευσης από το Υπουργείο

 Είναι το πιο σημαντικό βραβείο που έλαβε το σχολείο μας. Και το θεωρούμε σημαντικό γιατί ένα δημοτικό σχολείο, που δεν έχει ειδικούς καθηγητές στην Πληροφορική, που δεν έχει μάθημα Πληροφορικής, κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα από 130 άλλες συμμετοχές και να πάρει το Α' βραβείο. Αφορά το CD-rom που κυκλοφόρησε πέρσι με θέμα: "Χρώματα του τόπου μας". Το περιεχόμενο του CD σχετίζεται με την εργασία που έκαναν οι μαθητές και οι δυο δασκάλες τους γύρω από την παραδοσιακή μουσική, τα παραδοσιακά παραμύθια και παιχνίδια, καθώς και ήθη και έθιμα των κατοίκων της πόλης μας. Παράδοση που έχει σχέση με την καταγωγή των γονιών των παιδιών. Από τη Θράκη, τον Πόντο, τους Σαρακατσάνους, τους μουσουλμάνους, τους Έλληνες της Ρωσίας και της Γεωργίας. Μια δουλειά που κράτησε δυο ολόκληρα χρόνια και βοήθησε τα παιδιά να γνωρίσουν τις ρίζες τους.
 Όλο αυτό το υλικό, με βίντεο, φωτογραφίες, ηχογραφήσεις μαθητών, κείμενα, με τη βοήθεια του Γιώργου Κεραμυδά, συγκεντρώθηκε και μετουσιώθηκε σε ένα έργο ψηφιακής μορφής. Χρειάστηκαν πάνω από 1000 ώρες δουλειάς για να φτιαχτεί, χωρίς να λογαριάσουμε τις εκατοντάδες ώρες δουλειάς των παιδιών και των δασκάλων τους, της κ. Όλγας Καραδέδου και της κ. Καλλιόπης Ορφανίδου. Η δουλειά αυτή, στο σύνολό της ίσως είναι η πιο ολοκληρωμένη που έγινε στο σχολείο μας. H αναπαραγωγή του CD, αλλά και όλη η εργασία, έγινε με χρηματοδότηση του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μέσω του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ. Το CD rom δημιουργήθηκε από τον Γιώργο Κεραμυδά και είναι μια Multimedia Εφαρμογή, με εικόνα, κείμενο, ομιλίες και τραγούδια.
 Το CD rom λοιπόν στάλθηκε από το σχολείο μας στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πολυμέσων και Ιντερνετ, που οργάνωναν σημαντικοί φορείς, όπως η Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων Η/Υ και Πληροφορικής [Ε.Π.Υ.], ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος [Σ.Ε.Π.Ε.], το Ίδρυμα Λαμπράκη, ο Όμιλος Τεχνολογικών Επιχειρησιακών Σπουδών ΟΜΗΡΟΣ. Η βράβευση, μας έκανε υπερήφανους και μας έδωσε δύναμη να συνεχίσουμε.
  Η τελετή βράβευσης έγινε στο Μέγαρο Μουσικής, στις 9 Δεκεμβρίου 2003 και το πρώτο βραβείο δόθηκε στον εκπρόσωπο του σχολείου μας, από τον Υπουργό Παιδείας κ. Πέτρο Ευθυμίου.
Η γνωστή μεγάλη εταιρεία MICROSOFT μας έκανε δώρο για τη βράβευσή μας το πρόγραμμα: MICROSOFT OFFICE PROF - 2003.


1 .Η εφαρμογή σε μορφή ψηφιακού δίσκου. 2. Οι χορηγοί της εκδήλωσης 3. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης 4. Ο Γιώργος Μπεκιαρίδης, παλιός μαθητής του σχολείου, που δέχτηκε να μας εκπροσωπήσει και να παραλάβει το βραβείο, από τον Υπουργό Παιδείας... 

(καταχώρηση: 20/7/2005)

ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΤΑ ΝΕΑ":

 Χαμόγελα και θερμό χειροκρότημα συνόδευαν τους διακριθέντες στην τελετή απονομής των βραβείων. Και ίσως ήταν τα σημαντικότερα βραβεία για κάθε μία προσπάθεια, συλλογική n ατομική, που βραβεύθπκε κατά χθεσινή εκδήλωση την οποία παρουσίασε ο δημοσιογράφος Γιάννnς Πρετεντέρnς.

 Η ιστοσελίδα «Χρώματα του τόπου μας» του διαπολιτισμικού Δnμοτικού Σχολείου Σαπών Ροδόπnς κρίθnκε n περισσότερο επιτυxnμένn αξιοποίηση των πολυμέσων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσn και τιμήθηκε με το βραβείο τnς κατnγορίας Εκπαιδευτικοί οργανισμοί και Φορείς κατάρτισης όλων των Βαθμίδων και Τύπων (το απένειμε ο υπουργός Παιδείας Πέτρος Ευθυμίου σε δάσκαλο - εκπρόσωπο του σχολείου).

 Με το ίδιο σκεπτικό διακρίθnκε στην κατnγορία της (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσn) n προσπάθεια των μαθnτών του Γυμνάσιου Πλατανιά Χανίων (με διακρίσεις και σε προηγούμενουs διαγωνισμούs του θεσμού) με τίτλο «Περσικοί πόλεμοι» (το βραβείο απένειμε ο αντιπρόεδρος του Ιδρύματοs Μελετών Λαμπράκη, καθηγητής Αδαμάντιος Πεπελάσnς). Στην κατηγορία Νέοι Δnμιουργοί ξεχώρισε ο δάσκαλοs Βασίλns Μπούσιοs (το βραΒείο παρέδωσε ο γ.γ. Νέαs Γενιάs Γιώργοs Σακελίων) καθώς τα ηλεκτρονικά «Χριστούγεννα» του κρίθηκαν «n καλύτερn παραγωγή νέου επαγγελματία με ανέκδοτα έργα». Η nλεκτρονική διεύθυνση http:/f\WIN. asprilexi.com της Tinbrain θεωρήθnκε ο καλύτερος διαδικτυακός τόπος προβολής ενός οργανισμού και απέσπασε το βραβείο της κατnγορίας Διαδικτυακοί Τόποι, ενώ στην κατηγορία Τίτλοι Πολυμέσων ξεχώρισε n ελληνική παραγωγή «Μουσικές πράξεις» τns εταιρείαs Νόnσn (περιλαμΒάνει την ιστορία της δυτικής μουσικής, βιογραφίες συνθετών κ.ά.) n οποία και βραβεύτnκε.

 Στην ομιλία του νωρίτερα, ο υπουργός Παιδείας και θρnσκευμάτων Πέτρος Ευθυμίου αναφέρθηκε στις επενδύσειs νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευσn. «Μπορεί n Ελλάδα να έχασε το τρένο της Βιομnχανικής επανάστασης δεν θα συμβεί το ίδιο με εκείνο της τεxvολογίας" τόνισε και σnμείωσε πωs το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο είναι το καλύτερο κρατικό και διαρκώs αναπτυσσόμενο (οκτώ στα δέκα σχολεία έχουν εργαστήρια πληροφορικής και νέων τεχνολογιών).

 Όμως και οι άλλοι ομιλητές - ο γ. γ. Νέας Γενιάς Γιώργος Σακελίων, ο γ.γ. Δnμόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρvnσης του υπουργείου Εσωτερικών Παναγιώτns Γεωργιάδης και ο διευθύνων σύμβουλος της Microosoft Hellas Χρήστος Τσάγκος - συμφώνησαν πως πρέπει να αναπτυχθεί και να αξιοποιηθεί στο έπακρον π συγκεκριμέvn τεχνολογία αιχμής στην Ελλάδα, τονίζοντας πως οι φορείς που εκπροσωπούν φροντίζουν για τnv επίτευξn αυτού του σκοπού.

 Ο διαγωνισμόs ~ θεσμός πλέον ~ που στηρίζουν «ΤΑ ΝΕΑ» και οργανώνουν εδώ και τέσσερα χρόνια n Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής (ΕΠΥ), ο Σύνδεσμοs Επιχειρήσεων Πλnροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος (ΣΕΠΕ) και το Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκn (ΙΜΛ), σε συνεργασία με το ΙΕΚ Όμnρος, αποβλέπει στη διατήρnσn και ενίσχυσn του ενθουσιασμού που διακατέχει τους νέους ανθρώπους σε ό,τι αφορά τις νέες τεχνολογίες και τη δnμιουργικότητά τους, επιβραβεύοντας παράλλnλα τις ελλnνικές επιχειρήσεις και άλλους οργανισμούς που επενδύουν στην παραγωγή και τnv προσαρμογή λογισμικού σε οπτικούς δίσκους και στο Διαδίκτυο.

 Πρόθεση εξάλλου των οργανωτών είναι να τονίσουν τn σnμασία και τn χρnστικότητα των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευσn, στην κατάρτισn, αλλά και στον επιχειρnματικό τομέα. Και γίνεται έκδnλn αυτή n πρόθεσn με την επιβράβευσn της δραστnριότητας για τις καινοτόμες πρωτοβουλίες, την ποικιλία και την καλύτερn ποιότπτα στην εκπαίδευσn. Tn διττή σnμασία του θεσμού επισήμανε ο δnμοσιογράφος Γιάννης Πρετεντέρnς, ο onoioς παρουσίασε τις υποψnφιότητες ανά κατηγορία και τους νικητές.

Απόσπασμα της εφημερίδας "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"

 "Το πρώτο Βραβείο στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πολυμέσων και Internet πήρε το Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών. Το σχολείο λειτουργεί με 249 μαθητές, Οι γονείς των οποίων ήλθαν από δέκα διαφορετικές χώρες ως πρόσφυγες.

 Σαράντα ένας μαθητές και μαθήτριες κατάφεραν, δουλεύοντας συστηματικά δυο χρόνια, να συλλέξoυν παραμύθια, διηγήσεις, ήθη, έθιμα, τραγούδια και παιχνίδια.

 Το cd rom έχει τίτλο: '"Χρώματα από τον τόπο μας", και οι 41 μαθητές μιλούν με καμάρι για την περιοχή της Θράκης που κρύβει πλούτο μοναδικό. "Μπορέσαμε να γνωρίσουμε τους συμμαθητές μας, δηλώνει η Αθανασία Πουλουτίδου, μαθήτρια στο διαπολιτισμικό σχολείο. Η χαρά ως ανακάλυψης και ως γνωριμίας με τα παραμύθια και τις παραδόσεις της Θράκης ένωσε τα παιδιά των Σαπών, στήριξε τις προσπάθειές τους και τους έδωσε δύναμη κάθε φορά που χρειαζόταν να δουλέψουν εκτός σχολικού ωραρίου.

 Κάθε μαθητής ερευνούσε πρώτα στο οικογενειακό του περιβάλλον, στη γειτονιά και στον οικισμό τους και μετά παρουσίαζε το αποτέλεσμα της έρευνας του. Στο cd-rom περιλαμβάνονται παραμύθια, τραγούδια, έθιμα και παιχνίδια από τη Γεωργία, τη Ρωσία, την Αρμενία, την Ελλάδα και την Τουρκία. Στο διαγωνισμό συνολικά διαγωνίστηκαν 120 παρόμοιες εργασίες, πολλές από τις οποίες επαγγελματιών που ασχολούνται χρόνια με τα πολυμέσα και το Internet. Eκτός από σχολεία πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς φορείς είχαν δηλώσει και επιχειρήσεις. Ωστόσο τους υπευθύνoυς του υπουργείου Παιδείας εντυπωσίασε η δουλειά των μικρών μαθητών, που απέδειξαν ότι με τη συνεργασία τα καταφέρνουν καλύτερα.

 Το σχολείο στις Σάπες άρχισε να λειτουργεί ως διαπολιτισμικό από το 1996. Με το πέρασμα του χρόνου οι 249 μαθητές κατόρθωσαν να ζουν στο σχολικό περιβάλλον ως μια ομάδα, πολύχρωμη όπως και η δουλειά τους: "Τα χρώματα από τον τόπο μας".

ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Ο "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ"

 "Χρώμα στον τόπο τους έφεραν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Σαπών, παίρνοντας το Α' βραβείο στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πολυμέσων και Internet.

 Σε μια λαμπρή τελετή στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, απονεμήθηκε στο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Αξιοποίηση των Πολυμέσων και του Internet στην εκπαιδευτική διαδικασία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με το CD- ROM «Χρώματα του Τόπου μας», από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Πέτρο Ευθυμίου, ο οποίος δήλωσε ότι η προσπάθεια και η δουλειά που γίνεται στο, Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών, αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση. Ο συναγωνισμός ήταν σκληρός και στον τελικό της παραπάνω κατηγορίας, έφτασαν το 5ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου Ηλείας, και το Δημοτικό Σχολείο Σαπών. 

  Ο διαγωνισμός, που διοργανώθηκε για 4η συνεχή χρονιά, τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς, της Ένωσης Επιστημόνων Πληροφορικής (Ε.Π.Υ.), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Ελλάδος (ΣΕΠΕ) , του Ιδρύματος Μελετών Λαμπράκη, του Περιοδικού Πληροφορικής RΑΜ και της μεγαλύτερης στον κόσμο εταιρείας λογισμικού, της Microsoft. Στον φετινό διαγωνισμό υπήρξαν περισσότερες από 120 συμμετοχές στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς φορείς και επιχειρήσεις. Χορηγοί επικοινωνίας του διαγωνισμού ήταν ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA και η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ". Η βράβευση των νικητών του διαγωνισμού, έγινε παρουσία του Υπουργού Παιδείας κ. Πέτρου Ευθυμίου, του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ. Αθανασίου Τσουρουπλή, του Προέδρου του lδρύματος Μελετών Λαμπράκη, καθηγητή Αδαμάντιου Πεπελάση, του Προέδρου της ΕΠΥ κ. Σπύρου Μπακογιάννη, του Προέδρου του Τμήματος Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Μιχάλη Μεϊμάρη, καθώς και του Διευθύνοντα Συμβούλου της Microsoft Ελλάς Κ. Χρήστου Τσάγκου. Την παρουσίαση της εκδήλωσης έκανε ο δημοσιογράφος κ. Γιάννης Πρετεντέρης.

Συλλογική δουλειά και αγάπη για τον τόπο καταγωγής

 Την ιδιαιτερότητα της διαπολιτισμικότητας του Σχολείου τους, αλλά και την αγάπη προς τον τόπο της καταγωγής τους, απαθανάτισαν στο CD-ROM με τίτλο «Χρώματα του Τόπου μας», οι σαράντα δυο μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Δ1 και Δ2 του Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Σαπών, οι οποίοι για δυο ολόκληρες σχολικές χρονιές (2002-2003), εργάστηκαν ολοκληρώνοντας μια πολύ σημαντική προσπάθεια. Πρέπει να πούμε ότι το CD-ROM πήρε σάρκα και οστά από τον δάσκαλο και διευθυντή του Σχολείου κ. Γιώργο Κεραμυδά, με συντονίστριες δασκάλες τις κ.κ. Όλγα Καραδέδου και Καλλιόπη Ορφανίδου.

Για την συλλογική δουλειά των παιδιών, αλλά και για την επιλογή της συγκεκριμένης θεματολογίας, μίλησε στον ΠτΘ, ο δάσκαλος και διευθυντής του Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Σαπών, κ. Γιώργος Κεραμυδάς:

«Αυτό το CD-RΟΜ, με τον τίτλο «Χρώματα του Τόπου μας", περιέχει μια περιβαλλοντική εργασία, την οποία ξεκίνησαν πέρυσι οι μαθητές της Δ' τάξης με υπεύθυνες τις δυο δασκάλες κ. Όλγα Καραδέδου και κ. Καλλιόπη Ορφανίδου. Ουσιαστικά η εργασία αυτή κράτησε δυο σχολικές χρονιές, ενώ περιέχει τέσσερις βασικές ενότητες. Έχει σχέση με την παράδοση και την καταγωγή των μαθητών. Τα θέματα παράδοσης σχετίζονται με τα παλιά παραδοσιακά παραμύθια, παιχνίδια, τραγούδια, καθώς επίσης και με την καταγραφή από ήθη και έθιμα από τις χώρες καταγωγής των γονιών τους και του τόπου που ζουν. Επομένως, έχει και τοπικά έθιμα, αλλά και έθιμα από τις χώρες, όπως η Γεωργία, η Ρωσία, η Αρμενία», μετέφερε ο κ. Γ. Κεραμυδάς, τονίζοντας ότι μ' αυτόν τον τρόπο στα παιδιά δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουν με τους γονείς τους, να συλλέξουν αυτό το υλικό, να το καταγράψουν και έτσι να ενημερωθούν και οι ίδιοι, αλλά να ενημερώσουν και τους άλλους μαθητές.

Ως μια από τις πιο σημαντικές προσπάθειες που έγιναν ποτέ στο Σχολείο, χαρακτήρισε την προσπάθεια μαθητών και εκπαιδευτικών ο κ. Κεραμυδάς, δίνοντας έμφαση στο συλλογικό χαρακτήρα της δουλειάς τους. Τα παιδιά, δούλεψαν πολύ καιρό. Ασχολήθηκαν σε όλες τις φάσεις με πολλούς τρόπους.  Για παράδειγμα, σ' ό,τι αφορά τα παραμύθια, εκτός του ότι διαβάστηκαν τα παραμύθια, τα παιδιά ζωγράφισαν, σχεδίασαν εικόνες. Όλα τα παιχνίδια που θα έπαιζαν τα ίδια, βιντεοσκοπήθηκαν. Τα ήθη και τα έθιμα τα κατέγραψαν μέσα από τις επισκέψεις που έκαναν τα ίδια τα παιδιά με τους δασκάλους τους στον τόπο που γινόταν. Έγιναν συνεντεύξεις. Συλλέχθηκε αυτό το υλικό, επεξεργάστηκε και χρησιμοποιήθηκε για να γίνει το CD-ROM". Το σημαντικότερο, σε όλη αυτήν την προσπάθεια, είναι το γεγονός, ότι τα παιδιά χρησιμοποίησαν πρωτογενές υλικό και όχι έτοιμο από βιβλία και εγκυκλοπαίδειες. Έκαναν μια πραγματική έρευνα, την οποία έζησαν σε όλες τις φάσεις της, και η οποία εκτιμήθηκε από την επιτροπή που επέλεξε τον καλύτερο διότι στην εποχή της σύγχρονης ηλεκτρονικής τεχνολογίας κατάφεραν να προβάλλουν την άλλη όψη του νομίσματος, να ζωντανέψουν τον τρόπο ζωής, με τον οποίο μεγάλωσαν οι παππούδες και οι γιαγιάδες τους.

Δεν είναι τυχαίος και ο τίτλος του CD-ROM "Χρώματα του Τόπου μας». Έχει άμεση σχέση με την καταγωγή των μαθητών του Σχολείου, οι οποίοι έλκουν τις ρίζες τους από τις χώρες, όπως η Αρμενία, η Γεωργία, η Ρωσία. Επίσης, έχει μαθητές ποντιακής καταγωγής, Σαρακατσάνους, από τη μειονότητα. «Επειδή το σχολείο έχει αυτήν την πολυχρωμία, το εν λόγω CD-ROM, πήρε και τη σχετική ονομασία», ανέφερε ο κ. Κεραμυδάς, ενώ τόνισε ότι η εργασία των παιδιών χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα του ΕΠΕΑΕΚ μέσω του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

 Ικανοποιημένος εμφανίζεται από την επίπονη προσπάθεια των μαθητών, ο κ. Κεραμυδάς, όπως και οι δυο δασκάλες και τα ίδια τα παιδιά, διότι «τα παιδιά ηχογράφησαν τα παραμύθια, οι φωνές τους είναι περασμένες στο CD-ROM. Επομένως, βλέποντας ένα παραμύθι στο CD-ROM, ακούγεται και η φωνή του παιδιού. Και το παιδί χαίρεται βλέποντας την εικόνα, τα κείμενά του, αλλά και ακούγοντας τη φωνή του. Μ' αυτόν τον τρόπο φάνηκε και η δική τους δουλειά. Για μας είναι τιμή γιατί η εργασία μας βραβεύτηκε ανάμεσα σε 120 υποψηφιότητες. Επίσης, ιδιαίτερη ικανοποίηση αισθάνθηκαν ακούγοντας τα επαινετικά λόγια του Υπουργού Παιδείας κ. Ευθυμίου για την εργασία του σχολείου μας, η οποία αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση». 

Όλη αυτή η προσπάθεια έχει σκοπό να προωθήσει τις δυνατότητες της παρουσίασης των σχολικών εργασιών μέσα από τις νέες τεχνολογίες των ηλεκτρονικών υπολογιστών. 

Λαμπρές ιδέες από λαμπρά παιδιά.

 Μια σημαντική προσπάθεια που έχει στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Σαπών άλλα ελληνόπουλα στα σχολεία του εξωτερικού, αποτελεί το επόμενο βήμα του εν λόγω σχολείου που ξεκίνησε σε συνεργασία με μια άλλη τάξη και μ' έναν ακόμη ακούραστο παιδαγωγό. «Οι μαθητές του Σχολείου μας έχουν γράψει επιστολές σε παιδιά σχολείων από τον Καναδά, τις ΗΠΑ, μέχρι την Αίγυπτο, Ν. Αφρική, Σουηδία, Γερμανία, Καζακστάν κι άλλες. Ήδη πήραμε τις απαντήσεις από 20 σχολεία περίπου. Όλο αυτό το υλικό, υπάρχει στην ιστοσελίδα μας: http://dim-sapon.rod.sch.gr και νομίζω ότι σχετικό με την εργασία που ξεκινάμε, είναι μια πολύ σημαντική προσπάθεια γιατί θα γνωρίσουν όχι μόνο το δικό μας σχολείο με τα παιδιά, αλλά θα μας δοθεί ευκαιρία να μάθουμε την πραγματικότητα που υπάρχει στο κάθε σχολείο, τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν εκεί τα Ελληνόπουλα, πώς γίνεται το μάθημα αν έχουν Έλληνες δασκάλους, κι αν επισκέπτονται την Ελλάδα.

 Ανταλλάσσουμε ζωγραφιές, κείμενα, αλληλογραφία. Τώρα συγκεντρώσαμε ήδη 50 με 60 ζωγραφιές, τις οποίες θα τις στείλουμε σε κάθε σχολείο για να γίνεται μια έκθεση στο κάθε σχολείο, ώστε να βλέπει κάθε παιδί τις ζωγραφιές των άλλων σχολείων. Θα κάνουμε κι άλλα πράγματα», όπως ενημέρωσε ο Κ. Κεραμυδάς.

  Επίσης, καλή είδηση για το Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών, αποτελεί η πρόσφατη έγκριση της αίτησης που είχε κάνει για το Πρόγραμμα «Θράκη - Αιγαίο - Κύπρος», «Έχουμε μάθει ότι εγκρίθηκε το πρόγραμμά μας οπότε θα ξεκινήσουμε και αυτήν την προσπάθεια», ανέφερε ο κ. Κεραμυδάς, χαρακτηρίζοντάς την «πολύ δύσκολη και αξιόλογη μαζί» και διαγράφοντας το μέλλον των παιδιών στην εργασία μέσα από το σχολείο, στην παγκόσμια συναναστροφή και αξιοποίηση των εκπαιδευτικών μέσων ευοίωνο και ελπιδοφόρο.

Μαρία Παπαδοπούλου - Δημοσιογράφος

Σελιδομετρητής

counter free

Οι 3 ιστοσελίδες μας.

(2001-2012) Η πρώτη

(2013-2020) Η δεύτερη

(2021- .......) Η τωρινή


Επιλογές