Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών

Σας ενημερώνουμε ότι στις 8-10 Απριλίου 2016 θα πραγματοποιηθεί στην Αλεξανδρούπολη Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση» στο Ξενοδοχείο “Thraki Palace”

  Οι ενδιαφέρομενοι εισηγητές μπορούν να υποβάλουν τίτλο και περίληψη εισήγησης μέχρι τη Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016 στο email thraki@inpatra.gr. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο στην ιστοσελίδα http://thraki.inpatra.gr.

Παρακαλούμε όπως ενημερώσατε το κοινό σας για τη διεξαγωγή του συνεδρίου. Συνημμένα σας αποστέλλουμε την αφίσα του συνεδρίου.

 Για την οργανωτική επιτροπή

 Ιωαννίδου Ελευθερία ΤΕ οι: Καραναστάση Ωραιοζήλη και Ελευθεριάδου Θεοδώρα

Παράλληλη Στήριξη: Σιαψαλάκη Άννα

Τμήματα ΖΕΠ: Ρούσσα Χαρά και Καβαζίδου Ελισάβετ


Έληξε με επιτυχία το τριήμερο συνέδριο 

  Έληξε με επιτυχία το τριήμερο συνέδριο που διοργανώθηκε στην Αλεξανδρούπολη από 8 - 10 Απριλίου 2016, με θέμα: "Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση". Το παρακολούθησαν πολλοί σύνεδροι. 

   Εισηγήσεις έκαναν εκπαιδευτικοί και φοιτητές/τριες από πολλά μέρη της Ελλάδας.

  Ευχαριστούμε τους/τις κ.κ

 Κεραμάρη Παναγιώτη, Περιφερειακό Διευθυντή Ανατ. Μακ & Θράκης, τη

 κ. Μάκρα Ραλλού, Σχολική Σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Ν. Ροδόπης και τον

 κ. Γεωργογιάννη Παντελή, καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών, που συμμετείχαν και στον πανηγυρικό χαιρετισμό ....

Για την οργανωτική επιτροπή: Ιωαννίδου Ελευθερία.

Ο χαιρετισμός που απηύθυνε ο Περιφ. Διευθυντής Αν. Μακεδονίας-Θράκης κ. Κεραμάρης Παναγιώτης.

"Αγαπητές και αγαπητοί σύνεδροι, εκλεκτοί προσκεκλημένοι,
σας καλημερίζω και σας καλωσορίζω στην Αλεξανδρούπολη.

 Ως άνθρωπος του διαλόγου, είμαι πολύ χαρούμενος που ανοίγει η συζήτηση για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση με το διεθνές συνέδριο που διοργανώνεται στην πόλη μας.
  Η αξιολόγηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και δεν αφορά μόνο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του έργου του, αλλά περιλαμβάνει την αξιολόγηση στελεχών, δομών και υποδομών, μεθόδων και υλικού αλλά και την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων.
  Στη διάρκεια των προηγούμενων χρόνων ακούστηκαν πολλά για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Δεν τέθηκε όμως ποτέ ως ζήτημα ουσιαστικού διαλόγου με τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε να βρεθεί « κοινός τόπος» και να συμφωνηθεί ο τρόπος αξιολόγησης, ο σκοπός καθώς και οι στόχοι αυτής.
  «Υποτίθεται» πως όλα θα γίνονταν για την αναβάθμιση και βελτίωση της εκπαίδευσης.
   Κανείς λογικός και σώφρων δεν μπορεί να είναι εναντίον.
  Τα ερωτήματα που τίθενται παραμένουν. Πώς, τι, ποιος, αξιολογεί και με ποιο τρόπο θα ενταχθούν τα συμπεράσματα-αποτελέσματα στην εκπαιδευτική διαδικασία προς όφελος της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών, αλλά κυρίως και πρωτίστως των μαθητών μας.
  Δεν θέλω να αναφερθώ στην αξιολόγηση που προσπάθησε να εφαρμόσει το Υπουργείο Παιδείας πριν 2 χρόνια. Μια αξιολόγηση, που παρά τα όποια θετικά περιείχε, απαξιώθηκε από τον τιμωρητικό της χαρακτήρα, γι΄αυτό και είχε απέναντί της το σύνολο σχεδόν των συναδέλφων. Ζητάω μια δίκαιη, ουσιαστική, αντικειμενική και διαρκή αξιολόγηση, που δεν θα τιμωρεί, αλλά θα επιβραβεύει, δεν θα μειώνει αλλά θα βελτιώνει, θα αναβαθμίζει και θα δρα ανατροφοδοτικά στην κοινή μας προσπάθεια για διαρκή βελτίωση του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.
  Ο εθνικός και κοινωνικός διάλογος για την παιδεία και την εκπαίδευση είναι ανοιχτός και οι συνθήκες επιτάσσουν γρήγορη και επιτυχή ολοκλήρωσή του.
  Θα ήθελα να συγχαρώ το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών και τον καθηγητή κ. Παντελή Γεωργογιάννη για την πρωτοβουλία τους και εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλες δράσεις, όπως η σημερινή.
  Καλή επιτυχία στις εργασίες σας".

Ο χαιρετισμός που απηύθυνε η Σχολ. Σύμβουλος κ. Ραλλού Μάκρα:

"κ. Περιφερειακέ Διευθυντά,  

κ. Γεωργογιάννη,

κ.κ. Συνάδελφοι, φοιτητές και φοιτήτριες

Κυρίες και κύριοι

Η θέση και ο ρόλος της αυτοαξιολόγησης, η αξιολόγηση στην εκπαίδευση, όπως η οργάνωση η Διοίκηση, το διδακτικό υλικό που χρησιμοποιείται και τα υπάρχοντα Αναλυτικά Προγράμματα είναι θέματα διαχρονικά αλλά και εξαιρετικά επίκαιρα, εν όψει και του διαλόγου που έχει αρχίσει για την Παιδεία και τις δομές της. Αν λάβει κανείς υπόψη και τις νέες κοινωνικές συνθήκες που διαμορφώνονται λόγω οικονομικών και διαπολιτισμικών συνθηκών, κρίνεται ιδιαιτέρως αναγκαίο να ενδιατρίψουμε με όσο το δυνατόν επιστημονικό τρόπο και συνέπεια στον επαναπροσδιορισμό των παραπάνω όρων.

Τα ερωτήματα που τίθενται δεν είναι απλώς τι οραματιζόμαστε για το μέλλον της Παιδείας, αλλά και πως μπορούν οι σημερινές δομές να επαναπροσδιοριστούν προς το συμφέρον του Δημόσιου σχολείου και την μόρφωση των παιδιών μας που αποτελούν και την ελπίδα της χώρας μας για να ξεπεράσει την ηθικό-κοινωνική και οικονομική κρίση.

Στο Διεθνές αυτό Συνέδριο ακούστηκαν και θα παρουσιασθούν θέσεις οι οποίες αντιπροσωπεύουν διάφορες οπτικές απόψεις για το θέμα της αξιολόγησης και της διοίκησης με επιστημονικά επιχειρήματα, με τρόπο όχι μονοφωνικό, αλλά διαλογικό κατόπιν ερευνητικών δεδομένων, από εκλεκτούς εκπαιδευτικούς αλλά και από φοιτητές που εκφράζουν το μέλλον της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Πιστεύοντας πως στόχος του συνεδρίου είναι η αναζήτηση και η κατεύθυνση της καλλιέργειας της πραγματικής παιδείας εύχομαι καλή επιτυχία στις εργασίες του".

Μάκρα Ραλλού

Αλεξανδρούπολη 9 Απριλίου 2016

 

Δείτε σχετικό αφιέρωμα σε τοπικό κανάλι. (ΚΛΙΚ)